"זיכרון"-"שפה"

תלמידי כיתות י' ו-י"א, התחילו את השנה בעונת 'זיכרון' ותלמידי שכבת ט' בעונת 'שפה'.

עבור כל מורי הסטודיו, התמות הללו היוו קרקע עשירה לחקר מעמיק ולבניית תכנים מלאי השראה. מגדל בבל, אבולוציה ומשטרים טוטליטאריים הם רק חלק ממגוון התכנים המורכבים והמרתקים אותם לימדו בכיתות ועליהם ביססו התלמידים את עבודות הסטודיו שלהם.

התרגשנו מאוד מהאופן בו הם עבדו, שיתפו, עזרו אחד לשני בנדיבות אינסופית וניהלו דיאלוג בוגר, יצירתי ופתוח עם הצוות הרחב שעבד איתם. בימי הפרזנטציות בשבוע הסטודיו, נוכחנו שוב לראות עד כמה חשוב שהתלמידים יבססו את עבודות הסטודיו סביב תוכן משיעורי הליבה. תהליך שכזה, מזמין אותם לגעת בשכבות העמוקות, היצירתיות והאישיות ביותר שלהם, מייצר עבורם חווית למידה משמעותית ומרובדת, המציפה שאלות ושיח מרתק. כך מתהווה לה 'שפה', גם אישית וגם כזו שכולם יכולים לדבר אותה, ללמוד ממנה ולא פחות חשוב, ליהנות ממנה.