[fusion_builder_container hundred_percent="no" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" enable_mobile="no" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" overlay_color="" overlay_opacity="0.5" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" margin_top="" margin_bottom="" padding_top="20px" padding_right="" padding_bottom="20px" padding_left=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" spacing="" center_content="no" hover_type="none" link="" min_height="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="left top" background_repeat="no-repeat" border_size="0" border_color="" border_style="solid" border_position="all" padding="" dimension_margin="" animation_type="" animation_direction="left" animation_speed="0.3" animation_offset="" last="no"][fusion_title hide_pop_tinymce="" margin_top="" margin_bottom="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" size="1" content_align="right" style_type="none" sep_color="#000000"]
מאחורי הקלעים בחירות 2015
[/fusion_title][fusion_text hide_pop_tinymce=""]בחירות 2015 עברו על תלמידי תיכון אנקורי בהתמקדות במתרחש מאחורי הקלעים של הסצינה הפוליטית. התלמידים למדו על תקשורת ביקורתית, אסטרטגיות העברת מסרים, פרסום ועוד.
התלמידים התנסו גם בכתיבת סלוגנים משל עצמם למפלגות השונות. בין הסלוגנים המובילים ניתן למצוא "אמת, אנחנו אותו הדבר" לרשימת המחנה הציוני; "נלחמים במלחמה. בשחיתות!" למפלגת ישראל ביתנו; למפלגת עלה ירוק המציאו את הסלוגן "שמים במבה בקלפי"; למפלגת הבית היהודי "כי מי צריך תחבורה ציבורית בשבת?"; ואילו למרצ "אשכנזים חנונים, למי עוד תצביעו?". הסלוגנים הופיעו בסטיקרים ופוסטרים שנתלו בקמפוסים.
שיאו של התהליך היה בפאנל מיוחד בו התלמידים למדו על תקשורת ביקורתית, אסטרטגיות העברת מסרים, פרסום ועוד. לאחר הצגת אסטרטגיות השיווק והקמפיינים ניגשו תלמידי התיכון שנכחו בפאנל לקלפי ובחרו בקמפיין המוביל והיעיל ביותר בעיניהם. הקמפיין המנצח היה זה של "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן, שלדבריהם הצליח להעביר מסרים חדים, ברורים וחד משמעיים.
פאנל הקמפיינרים בחדשות ערוץ 1
[/fusion_text][fusion_separator style_type="none" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" sep_color="" top_margin="30px" bottom_margin="" border_size="" icon="" icon_circle="" icon_circle_color="" width="" alignment="center" /][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]