אודות



שיטה ותחומי הלימוד



הצוות



להתרשם ולהירשם



"אנחנו צריכים
לאמן ילדים
איך לחשוב,
לא מה לחשוב"

2008 Moravec.W John

סטודיו אנקורי הוא בית ספר לחשיבה יצירתית ויזמות שהוקם כדי להציע לילדים.ות מכיתה ז' ועד י"ב, תרבות למידה רלוונטית, אקטואלית ושמחה. הסטודיו מאמן ילדים וילדות בסינון ועיבוד כמויות גדולות של  מידע, יוזמה, בהתמודדות עם שינויים, קבלת החלטות, תקשורת טובה, שיתוף פעולה וערנות לסביבה. אנחנו לומדים באמצעות כלים מעולמות האמנות, ורואים באמנות אמצעי ולא מטרה: כלי שקושר מדיות, שפות ויכולות שונות ומפתח חשיבה רב תחומית מבוססת חקר ומסקרנת.

סטודיו אנקורי שם דגש רב על תהליך ועל חשיבות ההתנסות במגוון רחב של תחומי דעת ועניין. האמנויות חשובות בעינינו ככלי לפיתוח חשיבה יצירתית, עבודה קבוצתית ולמידת חקר. באמצעות החשיפה וההתנסות לתחומי האמנות השונים, הלומדים רוכשים מיומנויות לפיתוח חשיבה ועידוד יזמות ונהנים מחוויית למידה מעמיקה ומשמעותית.

תכני הלימוד בסטודיו אנקורי מתואמים עם מתווה הלמידה של משרד החינוך, כך שהלומדים והלומדות מכירים את התכנים ומתבססים עליהם בשיעורי הליבה ובעבודות הסטודיו. יחד עם זאת, הדגשים שלנו אחרים וסדר הלמידה והאופן בו ניגשים לתוכן הוא פרי פיתוח ייחודי לסטודיו אנקורי. הלמידה לבחינות הבגרות היא כלי שמתווסף לכלל המיומנויות של הלומדים.ות בשלב מאוחר יותר. כל הלומדים.ות מכוונים.ות להשגת תעודת בגרות מלאה ואיכותית, הכוללת בנוסף בגרות ייחודית באמנות בין-תחומית, ברמת 5 יח"ל, שפותחה בהתאם לתפיסה הפדגוגית של בית הספר, ואושרה ע"י משרד החינוך.

האמנויות – ציור וקולנוע,
תיאטרון ופיסול, תנועה,
מוזיקה ועוד – הן כלי
מרכזי בפיתוח חשיבה
יצירתית יוזמת, ועבודת
צוות המבוססת על
למידת חקר מעמיקה.

סטודיו אנקורי מקיים, דרך האמנויות, למידה רב-תחומית, עדכנית ופעילה, ופתוח לכל מי שרוצה ללמוד בסביבה דינמית, מעורבת ומסקרנת, שוחרת אמנות ומאתגרת.


סטודיו אנקורי מאפשר ללומדים וללומדות בו לפעול במרחב משתנה ששואף תמיד לשפר את עצמו. הסטודיו שומר על סביבה לימודית מוגנת והטרוגנית חברתית, המקדמת שאלת שאלות, העמקה ופיתוח כישורים אקדמיים, אישיים וחברתיים.
התפיסות הפדגוגיות שבונות את הסטודיו הן תרגום ויישום של תיאוריות חדשניות על למידה והתפתחות אישית וחברתית. הן שמות במרכז את הלומדים והלומדות ומפתחות את היזמות, החשיבה הביקורתית, הכישורים הסביבתיים והביטחון העצמי של ילדי וילדות הסטודיו, כדי שיוכלו לפעול ולצמוח בעולם של מחר.

IMG_2364

לשאול שאלות
שאין עליהן
תשובות ידועות
מראש

אסנת הבר קוטון

אף פעם לא למדתי תולדות אמנות. בתיכון היה שיעור וספר עם טקסט בלתי קריא, ובאוניברסיטת תל אביב כתבו לי פעם על מבחן, "סטודנטית אינטליגנטית, מכירה טוב את החומר, אבל לא עונה על השאלה". מיד אחרי ההערה והציון שהגיע איתה, נפרדו דרכנו. הבנתי שהגיע הזמן ללמוד תולדות אמנות, רק כשלימדתי בפקולטה של האמנות באוניברסיטה של ניו יורק, וביקשו ממני ללמד גם מבוא לאמנות עכשווית, בפקולטה להיסטוריה של האמנות, שהיו לה בניין ודיקן נפרדים משלה. איכשהו באקדמיה, אמנות מעשית וההיסטוריה שלה התנהלו להן כדיסציפלינות נפרדות עם ממשקים פורמאליים ביניהן בלבד. בגלל שאף אחד אף פעם לא "לימד" אותי תולדות אמנות, זה היה אושר צרוף ללמוד. לימדתי 70 סטודנטים אמריקאים את ג'וזף בוים, מיד אחרי נפילת התאומים, כשכמעט כולם בטוחים בצורך להתגייס למלחמה בעירק. רק לאור התמונה של בוים המלווה ע"י שוטרים כשהוא נזרק מהאקדמיה של דיסילדורף בה כיהן כמרצה, יכולתי להרשות לעצמי לומר. להם כל מה שחשבתי על אמריקה ועל המלחמה. האוניברסיטה של ניו יורק לא היתה מוכנה לספוג שיח ביקורתי. "יצירת האמנות הגדולה ביותר שלי היא להיות מורה. השאר הוא תוצר לוואי, דוגמה." אמר בויס ב-1969 ,ופתח מבחינתי את הדרך לסטודיו אנקורי.

אף פעם קודם לא חשבתי על ניהול, בטח שלא ניהול חינוך. אבל חינוך והוראה הם במה טבעית לכל מי שמבקש לייצר דיאלוג משמעותי עם אפשרות להשפיע. בוים פשוט הבין את זה מזמן. ההזדמנות לנהל רשת חינוך ארצית גדולה וותיקה, שעובדת מתוך שיתוף מלא עם מערכת החינוך הציבורית, ולחולל מתוכה את השינוי, היתה חלל מזמין ליצירה רבת משתתפים. במשך השנים נבנה באנקורי צוות גדול, מגובש ומוביל שיכול היום להפוך עולמות, ער לפרטים, רגיש לסביבה מכוון ערכית ויוזם. המפגש שלי עם יחזקאל לזרוב, אמן חוקר ויוצר, החזיר אותי לאמנות ולמקומות שכבר מזמן לא ביקרתי בהם. סטודיו אנקורי הוא תולדה של חיפוש ארוך אחר מרחב חינוכי שמרשה לעצמו לשאול שאלות שאין עליהן תשובות ידועות מראש, לחבר בין דיסציפלינות במקום להפריד ביניהן, לבקר, לשחק ולהתנסות מתוך תחושת מוגנות אמון וביטחון.

We'll bring
the music
You'll bring
the dance

יחזקאל לזרוב

צ'פלין השחקן היה גם במאי, תסריטאי, כוריאוגרף ומפיק. גתה הסופר היה מחזאי, הוגה דעות, עורך דין, תכנן גנים וערים, הומניסט, פוליטיקאי ומדען. דה וינצ'י האמן היה ידוע כצייר ופסל אך גם כמדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, אנטומיסט, אדריכל ומוזיקאי מצטיין. רשימה זו של אנשי אשכולות שהיו רב תחומיים עוד הרבה לפני שמישהו טרח להמציא את המונח רב תחומי, רק הולכת וגדלה כשאני נזכר בעוד ועוד אמנים גדולים, שנדמה שלא בחרו בדיסציפלינה אחת, כמו בחרו להתמקד בלא להתמקד ובכל זאת לא רק שצלחו את מבחן הזמן אלא יצירותיהם השפיעו ועדיין ממשיכים להשפיע ולהתוות את דרכם התפיסתית והאמנותית בכל תחום ותחום של דורות שלמים. כל אחד מהם זכור אמנם בשל עיסוק אחד או שניים, אך אני מאמין ומשוכנע שמה שייחד אותם וגרם להצלחתם הפנומנאלית זה דווקא החקר, ההתנסות והידע בכישוריהם הפחות מוכרים.

המפגש ביני לבין אסנת באותם צהריים יפים, הציף את המלחמה והניצחון היום יומיים שלי כאמן יוצר ומבצע להמשיך לגעת וליהנות מתחומים שונים, ואת תחושת התסכול של אסנת מהקיבעון, העדר חופש היצירה והמענים הדלים שמציעות רוב מערכות החינוך בארץ ובעולם. מפגש זה מיזג חלום ישן וזהה של שנינו, החפץ להעניק פלטפורמה לדור חדש שיצמח על ערכים של התנסות וחיפוש ולא ידבר רק במושגים של תוצאה והצלחה. מקום בו בני נוער יקבלו עידוד ותמיכה לחשיבה פתוחה, שתקנה להם כלים לעשייה יצירתית במגוון רחב של תחומי אמנות כדי לגדול מתוך תפיסה רחבה יותר של עצמם ויעודם.

IMG_2536

״אין מערכת חינוך אחת
על פני כדור הארץ,
שמלמדת ילדים מחול
מדי יום, באותו אופן שאנחנו
מלמדים אותם מתמטיקה.
למה?״

קן רובינסון

סטודיו אנקורי הוקם ונתמך על ידי רשת החינוך אנקורי, והוא פרי יוזמתם של מנכ"לית אנקורי אסנת הבר־קוטון, והיוצר הרב־תחומי יחזקאל לזרוב. סטודיו אנקורי הוקם בשנת 2014 כחלק מתהליכי הפיתוח הפדגוגי הכלליים של רשת החינוך אנקורי, שהוכרה על ידי משרד החינוך כרשת בתי ספר יחודיים.

בחשיבה משותפת, הבר קוטון ולזרוב ביקשו להקים בית ספר שתהליכי הלמידה שלו ישקפו את האופן בו הם עצמם לומדים ויוצרים. למידת העומק המתמשכת של שניהם מנתחת תהליכים מקבילים בעולמות האמנות הרב תחומית, הניהול, האקדמיה, החברה והכלכלה ומפתחת אותם לכדי מודל למידה, יצירה ויזמות. אל הבר קוטון ולזרוב חברו ד״ר שחף גל וד״ר צבי לירז. יחד עם אורן אייזנברג ומירי ברגשטיין, מנהליו הראשונים של סטודיו אנקורי, הונחלו פרקטיקות אקדמיות ודיאלוגיות שפותחו במהלך עשרות שנים בבתי הספר של אנקורי.

32-156

"הקירות והתקרות עוטרו באיורים, החלונות בזכוכיות צבעוניות, ורצפת הבית באריחים מצוירים"

בית סטודיו אנקורי

על באר אנטילית עתיקה, על הדרך מיפו לעזה, בנה חאג׳ עלי ביבי אל שאהבי את ביתו. על הבאר הוצבה גלגלת, והבהמות שסובבו סביבה העלו מים בכדים, שנשפכו לבריכה בחצר וממנה זרמו בתעלות לפרדס הסמוך. מאחורי הבית, במקום בו שוכנת היום הקריה האקדמית תל-אביב יפו, היו לאפנדי 60 דונם של פרדסים וגינת ירק. הבית נבנה בכמה שלבים, ובנייתו הסתיימה סביב 1910, כשעל הגג הוצבו רעפי לב שיובאו ממרסיי. הקירות והתקרות עוטרו באיורים, החלונות בזכוכיות צבעוניות, ורצפת הבית באריחים מצוירים. בחצר הוקם מבנה ששימש לרפת ולאורווה, והבית כולו הוקף בחומה עם שני שערים, שער גדול לכניסה של כלי רכב ובהמות, ושער קטן להולכי רגל.

בסמוך למלחמת העצמאות נאלצה, או בחרה, המשפחה לעזוב את ביתה, והשאירה את אבו פאריס, הפלאח שעבד אצלה ומשפחתו לשמור על הבית. למשפחת עלי ביבי לא הותר לחזור אחרי המלחמה לבית, אבל אבו פאריס נשאר לגור עם משפחתו בחלק מהקומה השנייה של הבניין. במסגרת חוק שטיפל בנכסי נפקדים ביפו עבר הבית לבעלות חברת עמידר, ובמשך השנים נפתחה בו מחלבה ונגריה ואפילו יחידת ההאזנה של צה״ל.

בתחילת שנות ה-60׳ עבר לבניין בית ספר תיכון בשם גימנסיה סוקולוב לאור, בעוד משפחתו של אבו פאריס המשיכה לגור בבניין במשך שנים, יחד עם בית הספר, אבל באמצע שנות ה-90׳ הבניין כבר היה במצב רעוע מאד והועד להריסה. אבי ואביבה הבר, רכשו את הבניין מעמידר, קנו את חלקו של אבו פאריס כך שמשפחתו יכלה לגור בדירה משלהם ביפו, ושיפצו את הבניין בהתאם לחוקי השימור שהתחילו אז להיכנס למודעות הציבורית, יחד עם ארכיטקט השימור אייל זיו, בוגר אנקורי שהיה אז בראשית דרכו.

גימנסיה סוקולוב לאור בה למדו במהלך השנים ילדים וילדות יהודים וערבים מיפו, בת-ים וחולון נסגרה בשנת 2004, ואל הבניין עבר בהמשך בית הספר הדמוקרטי הערבי יאפא, שפעל בו עד 2012. במשך שנתיים נוספות אל הבניין התגלגלו גם בית ספר מוזות היפואי, וגן אנתרופוסופי.
בקיץ 2014 הוקם במקום סטודיו אנקורי, בית הספר לחשיבה יצירתית ויזמות, שנפתח עם כתה ז׳ אחת וכתה ח׳ אחת, 13 ילדים וילדות חמודים, מוכשרים ואמיצים בכל כיתה, והמון המון אהבה למקום ומחויבות לזיכרון ההיסטורי.

 

AZA 13
AZA13 הינו חלל אמנות רב-תחומי, שהוא תוצר טבעי של הקמת בית הספר סטודיו אנקורי. החלל משתנה באופיו מפרויקט לפרויקט ומציע חוויות שונות בתחום המוזיקלי, הבימתי, הקולנועי ועוד. החלל משרת את המודל לפיו הוקם בית הספר: סביבת למידה רלוונטית, עדכנית ומסקרנת, המותאמת למציאות עכשווית ולסביבה משתנה, הן עבור תלמידי בית הספר והן עבור הקהל הרחב שפוקד את החלל בתערוכות ובאירועי המתחם שמתרחשים מפעם לפעם ופתוחים לקהל הרחב
עזה תערוכה

שנת הלימודים בסטודיו אנקורי נחלקת למספר עונות למידה, בהתאם לשכבות הגיל. בכל עונה לומדים את כל תחומי הדעת:
היסטוריה, מוזיקה, תיאטרון, מחול, קולנוע, ספרות, תנ“ך, לשון, אזרחות, אמנות, מתמטיקה, מדעים ואנגלית.

אין אצלנו חלוקה קלאסית למגמות. כולם לומדים הכל – את כל מקצועות הליבה ואת כל תחומי האמנות והדעת – מתוך הבנה שכל תחום דעת קשור ומשפיע על המכלול. אין הכרח ״להתמקצע״ באף אחד מתחומי האמנות. בלמידה שלנו אנחנו מתעדפים את התהליך על פני התוצאות והתוצרים. אנחנו מאמינים שחשוב להתנסות במגוון תחומי עניין במקביל, ויודעים שכל אלה יחד יוצרים חווית לימוד מלאה בסקרנות ובהנאה, שהופכת לחלק מהכישורים והיכולות של לומדים והלומדות.

IMG_9586
יום הלימודים בסטודיו מורכב ממפגשי אמנות וליבה משולבים, כדי ליצור דינמיקה ואיזון. חלק מהשיעורים פרונטליים, אבל כולם מתנהלים מתוך עשייה ומעורבות. מקצועות האמנות חשובים לנו בדיוק כמו מקצועות הליבה, ההומניסטיקה והמדעים.
אין אצלנו צלצולים. חשוב לנו שהלומדימות יקחו אחריות גם על הזמן.
אין לנו תלבושת אחידה. אנחנו בטוחים שילדים וילדות יודעים מה מתאים ומה לא מתאים ללבוש לבית ספר, ואם משהו לא ברור, אנחנו מדברים על זה. לבוש הוא עוד כלי להתבטא באמצעותו.
אין אצלנו שיעורי בית, ואם יש, אז מעט.
יש גם מבחנים, אבל לא הרבה. יש לנו כלים אחרים להערכה.
יש בסטודיו המון סדנאות עם מרצים ואמנים אורחים, שיעורי חינוך ומחנכים, דיונים בנושאי היום, פעילות חברתית, יזמות קהילתית וטיולים שנתיים שווים במיוחד.
אנחנו יוצאים להצגות, מופעים ותערוכות, ופוגשים ילדים וילדות מבתי ספר אחרים בארץ ובעולם.
יש בסטודיו 2 כיתות לימוד בכל שכבה, עם 25 ילדות וילדים בכל כיתה. לכל כיתת לימוד יש מחנך או מחנכת, ויש גם יועצת חינוכית בית ספרית לכולנו.
סטודיו באופניים

תהליך לימודי מוצלח בעינינו הוא לא אחד שמוביל לתוצר כזה או אחר, אלא כזה שמבוסס על חשיבה, פיתוח כישורים, איסוף וארגון מידע. תהליך שמדגים עשייה וחיפוש, מוכנות להתנסות, פתיחות מחשבתית ויכולת רפלקטיבית. אנחנו יודעים שלשם כך נחוצה סביבה שאינה שיפוטית. אנחנו מאמינים שיצירה ולמידה משגשגות במקומות מוגנים ואנחנו רואים חשיבות רבה בהנאה בתוך התהליך.

 

עונות – שנת הלימודים בסטודיו אנקורי נחלקת לעונות. לכל עונה יש תמה מרכזית שסביבה נלמדים כל תחומי הדעת. בדרך זו, נושא אחד מהווה ציר התייחסות ומקור השראה עבור כל המקצועות.

מפגשי סטודיו – במהלך כל עונה מתקיימים מפגשי סטודיו שבועיים המועברים על ידי מנחי הסטודיו. במפגשים האלה מעבדים הלומדים את הידע שרכשו בשיעורי הליבה לכדי פרויקט יצירתי בכל תחום אמנות בו יבחרו. בסוף כל עונה מתקיים "שבוע סטודיו", הנחלק לשני ימי עבודה והכנה, לקראת יומיים של פרזנטציות ויום כיף בסופם.

פרזנטציה – הלומדים והלומדות מציגים עבודה עצמאית או עבודת צוות בפני השכבה וצוות המורים, ומנהלים עמם שיח חיובי ומקדם )לא שיפוטי ולא תחרותי( על התהליך שעברו במהלך העונה. במקביל, הם מתבקשים להגיש טקסט המתייחס לתהליך העבודה, למקורות ההשראה ולתוכן שעליהם נשענת העבודה.

עבודת חקר – עבודה טקסטואלית אקדמית באחד ממקצועות הליבה. בכל עונה מגישים הלומדים והלומדות עבודת חקר. עבודת החקר מלמדת לשאול שאלות עומק ולחפש ידע ומשכללת מיומנויות חשיבה וקריאה ביקורתית, יכולת ביטוי בכתב וכתיבה אקדמית.

IMG_9636 2

הלימודים בסטודיו אנקורי מתקיימים 5 ימים בשבוע.
בימים א‘, ב‘, ד ו-ה‘ בין השעות 09:00-15:20.
בימי ג‘, הלימודים מסתיימים ב-14:20.

בשעות אחר הצוהריים מתקיימות סדנאות העשרה משתנות, לבחירה, ומרכזי למידה במתמטיקה בהתאם לצורך.


WhatsApp Image 2020-07-19 at 5.06.59 PM

הצוות של סטודיו אנקורי מורכב מאנשים אוהבי אדם, שבתפיסת עולמם ובהכשרתם המקצועית הם אינטרדיסציפלינאריים. יש להם יכולת לעבוד בו זמנית במספר שפות, והם מוכשרים ללוות ולהנחות לומדים בכמה תחומים. בצוות מורות ומורים בכירים שגדלו בקמפוסים של אנקורי, ומורים ויוצרים מקצועיים מהמובילים בתחומם בארץ. הסגל מלווה ומונחה לאורך כל שנת הלימודים על ידי אסנת הבר־קוטון ויחזקאל לזרוב.

אסנת הבר קוטון

מנכ"לית אנקורי, יזמית ומנחת מורים

יחזקאל לזרוב

יזם ומנהל אמנותי

ג'מה נווה

מנהלת סטודיו אנקורי

ענת כ"ץ

רכזת אמנות ומורה למחול

דניאל הייבלום

חברת צוות ניהול, מנחת סטודיו ומורה להיסטוריה

חגית גורן

חברת צוות ניהול, יועצת חינוכית ומחנכת

גדעון איגרא

מחנך, מורה למתמטיקה והיסטוריה

ד"ר רן יחיאלי

מחנך ומורה למתמטיקה

מתן גור

מורה לקולנוע

קארין היימן

ראש צוות אנגלית

חנה שוסהיים

מחנכת ומורה ללשון

בן גולדברג

מחנך, מנחה סטודיו ומורה לקולנוע וספרות

עידו אלישר

מורה למתמטיקה

כרמית שביב פרוינד

מורה למתמטיקה

תומר דינה ונטורה

מורה לתנ"ך

אור סיני

מנחת סטודיו ומורה למוזיקה

ולרי ורשאו

מורה לאנגלית ומנחת מודל UN ו-Game Club

טניה דדון צור

מורה לאנגלית

אלכסנדרה צוקרמן

מורה לאמנות

ד"ר אפי אהרון

מורה להיסטוריה, אזרחות, מגדר ואקטואליה

ליאור זוהר

מחנך, מנחה סטודיו ומורה לתיאטרון

רותם שרמן

מנחת סטודיו ומורה למוזיקה

קטי כהן טלקר

מורה לחינוך גופני

אור לירז

רכזת חינוך חברתי, מחנכת ומורה לספרות

רמי גוטרמן

מורה למתמטיקה

נופר ברקול

מנחת סטודיו ומורה לתיאטרון

איטל שניידר

מורה למתמטיקה

דוד ראדה

מחנך ומורה למדעים

אורי שאכטר

מחנך, מנחה סטודיו ומורה לקולנוע

טמיר חן

מורה לאמנות

יונתן שמש

מורה למתמטיקה

כרמל פזי

רכזת מעורבות חברתית, מחנכת ומורה לספרות

ניר עייש

מחנכת ומורה ולאנגלית

עדי סירי

מורה לאנגלית

ענת ליבשיץ'

מחנכת ומורה לאנגלית

צביקה עשהאל

מורה להיסטוריה ותנ"ך

הלומדים והלומדות בסטודיו אנקורי הם ילדים סקרנים וחקרנים שמתעניינים בהכל. אלה ילדים וילדות בעלי רצון ונכונות לרכוש מיומנויות מרובות, שצומחים מדיאלוג מפרה ופתוח בסביבת לימודים מובנית וברורה. האמנות קרובה לליבם ויש להם ולהן צורך להביע את עצמם באמנות, בכתיבה ובמעורבות חברתית או פוליטית. הם מגיעים מרדיוס גיאוגרפי רחב במיוחד ומכוונים לקראת בגרות מלאה ואיכותית – גם במתמטיקה ובמדעים אחרים.

לא כל הילדים והילדות שלומדים בסטודיו אנקורי התנסו בכל האמנויות. הרוב מכירים ומחוברים רק לחלק מהתחומים, ואולי גם לתחומים אחרים. לילדי וילדות הסטודיו יש תחומי עניין מגוונים, אותם הם ממשיכים לטפח מחוץ למסגרת בית הספר, ולעתים קרובות מביאים את תחומי העניין לתוך העשייה הבית-ספרית. הסטודיו הוא לא בית ספר לאמנות, ולכן אנחנו לא עורכים אודישנים ממיינים. סטודיו אנקורי מתאים לאלה שמרגישות ומרגישים ששיטת הלימוד, התכנים והדיאלוג במערכת החינוך הציבורית לא מספקים אותם. הסטודיו פונה לכל מי שמחפש.ת מסגרת חינוכית עדכנית וגמישה, שתאפשר לילדים ולילדות לגדול כבני אדם שואלים, יצירתיים ויזמיים, ותספק להם את כל המיומנויות הדרושות כדי לעבור בהצלחה גם את בחינות הבגרות.

IMG_3061

הליך הקבלה לסטודיו אנקורי כולל מפגש היכרות עם בית הספר והשיטה ושיחה אישית של הילדים והילדות עם אחד או אחת מחברי הצוות הבכיר שלנו, במטרה להכיר ולתאם ציפיות. יום ההיכרות מאפשר להורים ולילדותים לקבל את כל הפרטים, לשאול שאלות ולוודא שהםן מעוניינים להמשיך בתהליך.

"היום, יצירתיות נחוצה
לחינוך בדיוק כמו ידיעת
קרוא וכתוב, ועלינו לייחס
לה אותה רמת חשיבות"

קן רובינסון

כתובת: עזה 13 ,יפו
טלפון: 03-6122313
אשת הקשר שלכם: סיון ראובן
מייל: sivan_r@studioankori.co.il

בלוג וחדשות

No items found

עדכונים אחרונים

No items found

דברו איתנו: 1800-85-85-85

תענו בבקשה על כל השאלות, שנדע איך לעזור

או בקמפוס הקרוב אליכם:

אנקור – גן ויסודי
סירקין 3, תל אביב
מנהלת: תמר גרופר-פקמן
אשת הקשר שלכם:
בתיה
batia_b@Ankor-Ankori.co.il
טלפון: 050-313-3703

סטודיו אנקורי
עזה 13, יפו
מנהלת הקמפוס: ג'מה נוה
אשת הקשר שלכם:
נוי
sivan_r@studioankori.co.il
טלפון: 03-6122313

מדיה אנקורי
אחוזה 148, רעננה
מנהל: יואב לביא
אשת הקשר שלכם:
בושמת
bosmat_ls@ankori.co.il
או מיטל
meital_g@ankori.co.il
טלפון: 09-7488296

 אנקורי תל אביב
טרומפלדור 30, תל אביב
מנהל הקמפוס: דיויד קלאר
אשת הקשר שלכם:
ענתי 
anati_c@ankori.co.il
או פלור
flore_i@ankori.co.il
טלפון: 03-6204990

אנקורי ירושלים
הרברט סמואל 1, כיכר ציון, ירושלים
מנהל הקמפוס: בועז עילם
אשת הקשר שלכם:
אמירה
amira_b@ankori.co.il
או נעמה
naama_bz@ankori.co.il
טלפון: 02-6222281

אנקורי ראשון לציון
פיק”א 21, ראשון לציון
מנהל הקמפוס: משה גרדוס
אשת הקשר שלכם:
נסלי
neslie_ms@ankori.co.il
או לימור
limor_h@ankori.co.il
טלפון: 03-9501888

אנקורי פתח תקווה
אליעזר פרידמן 9, קניון סירקין, פתח תקווה
מנהל הקמפוס: יוסי שפרבר
איש הקשר שלכם:
ליאור
lior_w@ankori.co.il
או שני
shani_be@ankori.co.il
טלפון: 03-9045353

אנקורי צפון
דרך עכו 6, קרית ביאליק
מנהלת הקמפוס: ורדית הלוי
איש הקשר שלכם:
עופר
ofer_ba@ankori.co.il
טלפון: 04-8491333

אנקורי אשדוד – קורסים
הרצל 1, בניין היוניטרייד, אשדוד
אשת הקשר שלכם:
טל – tal_h@ankori.co.il
טלפון: 08-8662746

אנקורי חיפה – קורסים
הנמל 30, חיפה
אשת הקשר שלכם:
כרמית – carmit_b@ankori.co.il
טלפון: 04-8644464