קמפוס תל אביב

על הקמפוס



דברים שקורים



צוות והנהלה



לבקר ולהירשם



באנקורי רואים א.נשים לפני מערכות, לצד שמירה על מנגנון גמיש וזריז, שיודע להגיב לשינויים ולהתאים את עצמו לסביבה ולצורך. בשנת 2019, משרד החינוך הכיר בבתי הספר של אנקורי כבתי ספר יחודיים. המודל הפדגוגי של אנקורי נקרא ״מענה אישי לפרט במציאות משתנה״.

המודל מכיר בצורך להציע מערכות חינוך גמישות שיודעות לתת מענים מותאמים למציאות משתנה. בתי הספר הקטנים של הרשת, מאפשרים לנו לראות כל ילד.ה וכל מורה. אנחנו עובדים מתוך יחסי אמון ויודעים לנהל דיאלוג בין מבוגרים למתבגרים – הורים, מורות.ים וילדות.ים. בשיח אותנטי אנחנו מבררים עמדות, בחירות, העדפות, ולומדים את תחומי העניין והמצוינות של כל אחד ואחת. על בסיס ההכרות הזו נוצרת קרקע ללמידה מותאמת אישית וחברתית כשבחינות הבגרות הן חלק בלתי נפרד מהתמונה הכוללת

 

התיכונים של אנקורי בנויים במתכונת Small Schools. באמצעות מבנה ארגוני קטן, המונה בין 100 ל – 350 ילדים.ות בקמפוס, מתקיים בתיכון אנקורי דיאלוג משמעותי בין מורים.ות, הורים וילדים.ות. זה כשלעצמו מאפשר לצוות החינוכי להכיר את כולם.ן, ובאופן טבעי נוצר אקלים חינוכי המאפשר תהליכי שינוי, ומעודד חוויית הצלחה לתלמידים ולמורים.

מחקר רחב היקף שנערך בארה״ב וכולל נתונים מארבעים השנים האחרונות מראה כי גודל בית הספר משפיע על תפקודו. מידת הנראות, המחוייבות והשייכות של מורים.ות וילדים.ות בבית הספר, ההיכרות של המורים.ות והתלמידים.ות, ביטול המנגנונים הבירוקרטיים של בתי הספר הגדולים – משפיעים באופן ישיר על ההצלחה האקדמית של התלמידים.ות והופכים את בתי הספר הקטנים לאטרקטיביים יותר עבור מורים.ות משמעותיים ונגישים יותר להורים.

32-130

סיון ליפשיץ

מנהלת

גל דביר

רכזת חינוך חברתי, מחנכת ט', מורה לתנ"ך ומתמטיקה

כרמל תומר

רכזת פדגוגית, מחנכת יא', מורה לניהול עסקי

ברהמי מיכאלי

מחנך י', מורה לאזרחות וניהול עסקי

דניאלה צולקר פיריאן

מחנכת י', רכזת ביטחון ומורה לביולוגיה

עפר גוטליב

מחנך יא', רכז מערכת תפעול, רכז מתמטיקה

נוי קציר

מחנכת יא', מורה להיסטוריה, צוות יוזם

עומר דוד

מחנך יא', מורה להיסטוריה

רויטל אדלר

מחנכת יב', מורה למתמטיקה

עידו סולימן

מחנך יב', מורה לקולנוע

הודיה בראון

מחנכת יב', ריכוז חברתי, ומורה ללשון

רעות שחר

יועצת

נעה עמרני

מורה ללשון וספרות

איריס צוויבל

מורה למתמטיקה

עדי שטרן

רכזת מעורבות חברתית, מורה לתנ"ך

נינה בקר

מורה לאנגלית

אילן לייבוביץ'

מורה לקולנוע

ערן טובול

מורה לאנגלית ותעבורה

טל לב-ציון

מורה לתנ"ך וספרות

אבירן סיני

מורה למתמטיקה

שני קדם

מורה לאנגלית ואומנות

ענת כחלון אשכנזי

מנהלת אדמיניסטרציה ורכזת בחינות בגרות

פלור אימברט

אדמיניסטרציה

תיכון אנקורי מקבל בברכה כל מי
שרוצה יותר מבית הספר.


ללמוד באנקורי זו בחירה.
אתם בוחרים בנו ואנחנו בוחרים בכם.
בשל כך, אנחנו מקפידים על תהליך
קבלה מסודר, כדי לוודא שהקמפוסים
שלנו ימשיכו לתת מענה גמיש ומדויק
לכל אחד ואחת מהילדים הוותיקים
והחדשים שלנו, כך שהצרכים האישיים
של כל תלמיד ישתלבו ולא יפגעו
במרקם החברתי של הקמפוס כולו

שלב א: שיחת היכרות
התיכונים של אנקורי מתאפיינים באווירה, דיאלוג, יחס אישי ומחויבות הדדית שלנו לתלמידים ושלהם אלינו. זה לא תמיד מתאים לכל אחד. מאחר שחשוב לנו להציג את עצמנו באופן אישי, אנחנו לא מקיימים ימים פתוחים. בשלב הראשון של תהליך ההרשמה, נזמין אתכם )ילד.ה והורה אחד לפחות( לשיחת היכרות אישית אחד מחברי ההנהלה של הקמפוס שאתם מעוניינים בו. בפגישה תקבלו פרטים על תוכניות הלימוד והפעילויות החברתיות בקמפוס, עלויות, מלגות ואמצעי תשלום. לפגישה רצוי להגיע עם תעודות אחרונות מבית הספר.

שלב ב‘: ניירת
אנחנו מאמינים בהיכרות אישית, והיא חשובה לנו הרבה יותר מניירות, אבל גם ניירות מסייעים להיכרות.אז כדי להתקדם בתהליך, אנחנו נבקש לראות תעודות, המלצות ומסמכי אבחון אם ישנם, או כל מסמך אחר שיסייע לנו להכיר אתכם טוב יותר.

שלב ג‘: שיחה ללא הורים
אנחנו רוצים לדבר אתך בגובה העיניים, כדי להעמיק את ההיכרות בינינו ולוודא שאנחנו מתאימים. בפגישה זו ננסה ללמוד על צדדים נוספים באישיות שלך, להכיר יותר לעומק, ללמוד את הייחוד שלך ולהציג בפניך את מודל העבודה המיוחד שלנו באנקורי. זו פגישה נעימה, שאין צורך להתכונן אליה.

שלב ד‘: הרשמה והשתלבות בלימודים
בסוף תהליך ההרשמה נערך השיבוץ לכיתות הלימוד ולמערך השיעורים התומכים. וזהו, עכשיו מתחילים ללמוד!

מתקשרים לקמפוס ומתאמים.
לחצו על הבועה הכתומה כדי לראות את מספרי הטלפונים שלנו או להשאיר פרטים ונחזור אליכם.ן 🙂

אנחנו נעשה כל מאמץ לתאם את הפגישה
הכי מהר שאפשר

ועוד דברים:

  • לאנקורי נרשמים.ות גם במהלך השנה, לא חייבים.ות לחכות ל-1 בספטמבר.

  • אנחנו די בטוחים שיש לכם.ן חברים.ות שלומדים.ות או למדו באנקורי, אבל אם תרצו נוכל להכיר לכם.ן ילדים.ות והורים שיספרו לכם על בית הספר.

  • תמיד נשמח להכיר לכם אנשי צוות נוספים, ואתם.ן מוזמנים.ות לבקש לשוחח עם יועצת או מחנך.ת שחשוב לכם לשוחח איתם קודם.